صدای میهن
صدای میهن

صدای میهن

دلیل نامیدن گروه به صدای میهن

به نام خداوند بخشنده ی مهربان 
محمد غافل 

چکیده ی گزارش
گروه و نشریه ی ما نشریه ای برای مردم و تلاشی برای تحقق خواسته های تمام افراد جامعه می باشد   از این رو اسم آن را صدای میهن گذاشتیم زیرا در حال حاضر کاری جز رساندن صدای مردم به مسئولین نمی توانیم انجام دهیم ،امید است که مسئولین با شنیدن نیاز های مردم احساس مسئولیت نمایند .

مقدمه 
از سرآغاز دفتر آفرینش هر موجود و شیئ و یا وسیله ای که به وجود آمده نامی را بدان نسبت داده اند که آن را به طور کلی توصیف می نموده است این اسامی به بشر کمک شایانی برای دسته بندی و تقسیم بندی آنها می نماید.خب با تبعیت از این رسم ،گروه و نشریه ی ما  هم باید نامی درخور خود داشته باشد نامی که جهت آن را مشخص کرده و به خوانندگان در پیدا کردن نشریه ای باب میل خود کمک نماید .


ماهم در حد توان، تلاش خود را کردیم که نامی مناسب برگزینیم .

با اینکه دوستان اسم های زیادی مانند :روشنگری ،ایران ناسیونال ،مشرق ،خراسان ،تبعیض در سایه اسلام و... را پیشنهاد دادند اما همگی بر اسم صدای میهن توافق نمودیم .
در این متن یا گزارش جای آن نیست که روند بحث و صحبت های اعضا را برایتان بازگو نمایم زیرا خیلی طولانی شده و به صورت داستانی می شود و در ادامه به طور کلی دلایل گذاشتن چنین اسمی را برایتان بازگو می نمایم :
1.اعضای گروه صدای میهن وابستگی خاصی به هیچ جهت فکری و اندیشه ی خاصی ندارند پس باید نامی را برمیگزیدیم که فارغ از جهت گیری های موجود در سیاست باشد .
2.سعی ما بر این بود نامی را برگزینیم که خلاصه ،گویا و درخور نام یک نشریه باشد .
3.این اسم در برگیرنده ی هدف و خواسته ی مشترک اعضا می باشد پس می تواند آنان را در تلاش بیش تر ترغیب نماید
4.نباید گروهمان را به جغرافیا و نقطه ای خاص مانند :خراسان ،مشرق و... خلاصه می نمودیم زیرا همه ی ما جدای از اینکه کجای این سرزمین زندگی می نماییم یک ایرانی هستیم .
5.در حال حاضر مهم ترین نیاز جامعه ی ایرانی همدلی مردم با مسئولین است پس ما هم به عنوان دانشجو باید در ایجاد چنین همدلی مشارکت داشته و در حد توانمان صدای مردم را به مسئولین برسانیم .

ما سعی خود را کردیم تا بتوانیم نامی را برگزینیم که اهداف و طرز فکرمان به آن خلاصه شود اما متاسفانه به سختی می توان نامی را انتخاب نمود که تمام اهداف در آن نهفته باشد پس برای فهم بهتر خوانندگان اهداف و طرز فکرمان را در اینجا آورده ام :
گروه صدای میهن گروهی برای مردم این جامعه (کشور ایران )می باشد فارغ از اینکه اشخاص دارای چه عقیده ،مذهب ،شخصیت،دارایی ،تحصیلات و...می باشد.هدف این گروه و نشریه اطلاع رسانی و خدمت به تمام مردم این جامعه می باشد و در حال حاضر تنها خدمتی که می توانیم برایشان انجام دهیم رساندن صدای این افراد به مسئولان حاضر در راس حکومت می باشد به امید آنکه بتوانیم باعث شویم بعضی از مسئولین را که از وضعیت مردم هیچ اطلاعی ندارند از اوضاع بد معیشت موجود در جامعه با خبر سازیم.
و افق بلند مدت این نشریه نیز چیزی جز آگاه نمودن تمام جامعه از واقعیات سیاسی نیست و این جز  با اطلاع رسانی با زبان ساده میسر نمی شود 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.